Kredittforsikring for store selskaper
Vår kredittforsikring TradeLiner forenkler håndteringen av kundefordringer for store selskaper
Håndtering av forfalte fordringer innebærer systematisk overvåking og innkreving av utestående betalinger. Dette inkluderer identifisering av ubetalte fakturaer, utsendelse av betalingspåminnelser, forhandling om nedbetalingsavtaler og eventuelt iverksettelse av rettslige tiltak. Effektiv kreditthåndtering bidrar til å sikre god likviditet, redusere tap og opprettholde en sunn kontantstrøm.
Tilbake til ordlisteKredittforsikring for store selskaper: beskyttelse mot kommersiell risiko
Vår kredittforsikring TradeLiner forenkler håndteringen av kundefordringer for store selskaper
Online-tjenester for kunder og meglere
Forretningsinformasjon
Få den forretningsinnsikten du trenger for å håndtere kredittrisiko på tvers av hele din portefølje og ta strategiske beslutninger med trygghet
Meglerportal
Plattform dedikert til meglere for å overvåke virksomheten og administrere kundeporteføljen.
Kundeportal - CofaNet
Cofaces online plattform for håndtering av kundefordringer. Direkte tilgang til alle verktøyene som inngår i din avtale.
Innovative og digitale løsninger
API-portal
Du kan slippe å sjonglere mellom ulike programvareapplikasjoner. Les mer om Cofaces API-katalog og integrerte løsninger for forretningsinformasjon og kredittforsikring.